Основні дані про літак Ан-26
Цю інформацію оприлюднив голова урядової комісії щодо причин катастрофи, віце-прем'єр Олег Уруський. Про це повідомляє 24 канал.
Детально Біля Чугуєва розбився літак АН-26 з курсантами на борту: все, що відомо – фото, відео
- Заводський номер – 2608.
- Дата випуску – 21 жовтня 1977 року.
- Остання дата ремонту – 30 липня 1996 року на 410 заводі
- Наліт з початку експлуатації – 5 985 годин, 3 450 посадок.
- Наліт після останнього ремонту – 1800 годин, 2160 посадок, призначений ресурс – 20 тисяч льотних годин.
- До чергового ремонту – 26 років, тобто закінчувався термін 21 червня 2022 року.
- Залишок призначеного ресурсу – 14 015 годин.
- Дата виготовлення лівого двигуна (попередньо, він вийшов із ладу) – 30 грудня 1977 року.
У ЗСУ раніше заявили, що літак АН-26 із бортовим номером 76 у 2020 році вже отримав продовження строку експлуатації. Літак мав служити ще два роки. Про це повідомили у пресслужбі Командування Повітряних сил ЗСУ у фейсбуці.
Заява Повітряних сил
У Повітряних силах наголосили, що інформація щодо літака Ан-26, який начебто не був не готовим до виконання польотів, не відповідає дійсності.
У 2020 році між Командуванням Повітряних сил та держпідприємством "Антонов" дійсно було укладено договір щодо продовження строків служби дев'яти літаків, зокрема й Ан-26Ш. Зазначені роботи виконали у повному обсязі,
– заявили у Повітряних силах.
За оцінками фахівців, після ремонту строк служби літака продовжили ще на 2 роки.
Що відомо про літак, який розбився в Харківській області 25 вересня
- Ан-26 (у НАТО його називають Curl) – це турбогвинтовий військово-транспортний літак. Розробили його у ДП "Антонов" (тодішня назва – "Авіаційний науково-технічний комплекс імені Олега Костянтиновича Антонова") у 60-х роках минулого століття, а в експлуатацію ввели у 1973 році у цивільній авіації та в 1975 у військовій.
- Стандартний екіпаж літака – 5 людей, на борт може брати до 40 десантників або 5,5 тонни вантажу. Завдовжки літак у 23,8 метра, а розмах крил – 29,2 метра. Максимальна швидкість – 540 кілометрів на годину. Дальність польоту оптимальна до 1100 кілометрів, найбільша – до 2660 кілометрів.
- Літак, який розбився у Харківській області – це Ан-26Ш. Ця модифікація призначена для підготовки штурманів, тобто у салоні має 10 обладнаних робочих місць для курсантів. Розробили його в 1972 – 1973 роках, всього випустили 36 екземплярів таких літаків.
Актуально Причини падіння військового літака під Чугуєвим: 4 версії слідства
Літак Ан-26Ш із бортовим номером 78 – аналогічний тому, що розбився / Фото Андрія Ракула
Яку інформацію раніше поширювали ЗМІ
- У липні 2020 року між Командуванням Повітряних сил ЗСУ (військова частина А0215, Вінниця) та ДП "Антонов" уклали договір на ремонт авіатехніки.
- Ремонт та технічне обслуговування з супутніми послугами мали б продовжити строк служби дев'яти літакам Ан-24, Ан-26 та Ан-30 ще на два роки.
- Спеціалізовані ЗМІ, які аналізували угоду (наприклад, Defense Express), вказали бортові номери літаків, серед яких був і Ан-26Ш 56-08 з бортовим номером 76, виготовлений у серпні 1977 року (43 роки тому).
- Саме бортовий номер 76, як офіційно повідомляли представники влади, був у літака, який розбився біля Чугуєва. Його ж виробничий номер можна побачити у документах тендеру.
Коротко про трагедію на Харківщині
Договір про ремонт літаків / Фото Defense Express
Основне про авіакатастрофу під Чугуєвим
- Увечері 25 вересня під Чугуєвом в Харківській області впав військовий літак АН-26.
- За останньою інформацією, у результаті 26 осіб загинули (курсанти й військові пілоти).
- Двоє курсантів вижили, але один із них, на жаль, у лікарні помер, другий – у важкому стані.
Літак із курсантами розбився та згорів біля Чугуєва: відео
Зверніть увагу Авіакатастрофа Ан-26: ДБР просить свідків допомогти у розслідуванні
Авіакатастрофа біля Чугуєва 25 вересня / Інфографіка 24 каналу