Джерело: "РБК-Україна"
Міністр інфраструктури Владислав Криклій пояснив, чому так сталося. Він зазначив, що оскільки через коронавірус збільшилося безробіття, то зведення доріг мало частково запустити економіку та дати нові робочі місця.
Зверніть увагу Коли в Україні збудують усі дороги та які плани на 2021 рік: ексклюзивне інтерв'ю з Чернишовим
На питання про доцільність такого розподілу грошей з фонду, міністр відповів, що "ковідний фонд, дійсно, отримав таку назву". Втім наголосив, що кошти з нього були передбачені не лише для закупівлі ліків, масок, вакцин, забезпечення ліжок киснем.
"Усі програми, на які подало заявки Міністерство охорони здоров'я, були забезпечені, профінансовані. Асигнування (виділення – 24 канал) на них у бюджеті було передбачене. До того ж потім було частково зменшене фінансування окремих доріг і передано на ті програми, які подавав МОЗ", – сказав Криклій.
На що ще пішли гроші з фонду
Міністр додав, що крім МОЗ, ще були й доплати поліцейським, і компенсувався Фонд з питань тимчасової втрати працездатності.
Тобто це було не лише про медицину,
– зазначив Криклій.
Нові робочі місця
Щобільше, за його словами, оскільки малий і середній бізнес закривається через протиепідемічні кроки, розгортання "Великого будівництва" створило нові робочі місця. Це питання у бюджеті передбачалося відразу.
"Планувалося, що ще з тієї суми, яку по арбітражу "Нафтогаз" виграв у "Газпрому" і у вигляді дивідендів сплатив до бюджету, кошти підуть саме на проєкти розвитку. Серед них пріоритетними визначалися програми з будівництва доріг", – підсумував міністр.
На що витрачали гроші з фонду
З Фонду боротьби з COVID-19 станом на 31 грудня 2020 року використали 63,7 мільярда гривень з передбачених 72 мільярдів.
У Міністерстві фінансів підтвердили, що справді більшість грошей витратили на дороги – майже 26 мільярдів. Тоді як на сферу охорони здоров'я використали трохи менше – 19,4 мільярда гривень.
"На стимулювання економіки використано 26,4 мільярда гривень з 27 мільярдів гривень за загальним фондом бюджету. Зокрема, на будівництво, реконструкцію та ремонт автодоріг державного значення – 25,7 мільярда гривень з передбачених 26,2 мільярда гривень", – йдеться у повідомленні Мінфіну.