Двічі на тиждень сюди з'їжджаються продавці з усіх куточків Закарпаття. Весь крам розкладають просто на залізничних коліях. Продають все – від продуктів харчування до одягу та антикваріату.
Та заробляючи, люди неабияк ризикують. Адже тричі на день на цю колію прибуває електричка. Тоді головне – встигнути зібрати товар.
Підприємливі селяни небезпеки у ризикованій торгівлі не вбачають. Мовляв, поїзд заїжджає на станцію із мінімальною швидкістю. Залізничники лише розводять руками.
Люди привикли тут торгувати. Скільки рейдів не проводили, все безрезультатно. Нещодавно проводився рейд, була воєнізована охорона залізниці, поліція, а результатів немає,
– скаржиться начальник залізничної станції "Виноградів" Владислав Марфутін.
Натомість для тутешніх екскурсоводів екстремальний базар – неабияка перевага. Кілька років тому взялися популяризувати і відновлювати історичну вузькоколійку. Сюди частенько заїжджають іноземні туристи.
"Для них це настільки колоритно. Це якраз те, що не вистачає у їх повсякденному житті, де все дуже цивілізовано. Вони можуть приїхати сюди і побачити, як вони, можливо, жили десь 50-70 років тому. Своєрідна машина часу для них", – розповів туризмознавець Ярослав Мар’ян.
Станція без ринку просто заіржавіє – певні місцеві. Адже сюди їдуть лише заради торговища: і покупці, і продавці, і туристи. І навіть розклад руху електрички підлаштували під графік крамарів.
Читайте також: В "Укрзалізниці" презентували грандіозний "план змін"