Такі нові правила виклику "швидкої" розробили в Києві. Однак, міська влада заспокоює, без уваги медиків кияни не залишаться.
”Мова йде про оператора, який, по-перше, чітко діє, який на службі 103 приймає і розуміє, куди він перенаправляє цей виклик - це надання невідкладної медичної допомоги або це надання швидкої медичної допомоги, або цей виклик перенаправляється на дільничного лікаря, або перенаправляється до психіатричної допомоги - чіткі правила”, - сказала заступник голови КМДА Алла Шлапак.
Відтак, за новими правилами, "швидка допомога" має прибути за викликом за 10 хвилин, дільничний лікар-терапевт - за годину. Крім того, кияни зможуть отримати консультацію лікаря у телефонному режимі за номером 15-83.
”Багато, хто думає, що "швидка" - це поліклініка на колесах. Ліньки іти до поліклініки, або поліклініка не працює, то краще викликати "швидку допомогу" и... Згадайте мультфільм про Карлсона, він говорив: "Я самый больной человек в мире. Мне нужно внимание”, - сказав головний лікар Міської станції швидкої медичної допомоги Анатолій Вершигора.
”Біля 70% викликів "швидка" робить до людей, які не потребують негайної допомоги”, - сказав старший лікар зміни Станції швидкої меддопомоги Володимир Царенко.
Кожен виклик фіксуватимуть, а бесіду з оператором будуть записувати на плівку. Відтак, рішення оператора, якщо хворий з ним не погоджується, можна буде оскаржити у старшого зміни.
2 хв
Нові правила виклику "швидкої"
"Швидка допомога" прибуде на будь-який виклик з виробництва чи громадського місця, проте не поїде до хворого додому, якщо у того проблеми з тиском або температура.