До прикладу, онлайн-гра “World of Warcraft” - один зі світових лідерів продажів серед віртуальних товарів. Юзери купують унікальні продукти - чи то швидшого коня, чи гостріший меч - таким чином вони отримують переваги в боях та продовжують свій ігровий час.

Second Life - тривимірний віртуальний світ з елементами соціальної мережі: тут публікують статуси та створюють контент. Користувачі купують собі аватари та товари за віртуальну валюту - "лінден долари", за які, в свою чергу, розраховуються реальними грошима.

Онлайн-торгівля набирає обертів також в соціальних мережах. До прикладу, ви можете подарувати комусь віртуальний букет квітів чи м’яку іграшку. Тож через що такий ажіотаж?

Віртуальні товари - прибутковий бізнес в інтернеті. Онлайн-геймери часто торгують ними без відома операторів. Але виробники не хочуть, щоб з їхніх рук щось вислизало. Інтернет-магазин "Фроґстер", наприклад, продає всі додаткові послуги, доступні для нових ігор. Але майте на увазі, ринок віртуальних товарів - досить нестабільний.