Сьогодні в Україні десятки сайтів пропонують товари та послуги іноді зі знижкою до 90%.
Однак експерти попереджають, що зазвичай знижки спрацьовують як одноразова рекламна акція. Таким чином постійної лояльності клієнтів та розвитку бізнесу вони не гарантують.
«Ці нові клієнти, вони найчастіше не схильні купувати вдруге, вони женуться за економією, вони не лояльні до бізнесу. Це може бути вигідно в тому випадку, якщо бізнес хоче перевірити наскільки він готовий до пікових навантажень і на скільки готовий його сервіс».
— інтернет-маркетолог Роман Рибальченко
У свою чергу психолог Володимир Банцер стверджує, що більшість покупок люди здійснюють через нероздумливість.
«Перший чинник - спрацьовує що? На імпульсивність! Взагалі, в нас люди погано привчені відстежувати свої інтереси. Друга причина - це жадібність. І третя причина - це оце переживання того, що я вже маю. Імпульс. Купон на знижку, я вже уявив, що я цей товар або цю послугу я вже отримав».
— психолог Володимир Банцер
За інформацією фахівців, діяльність купонних порталів законодавством не регулюється.
Так, проблеми із законом виникли у найбільшого купонного оператора Америки. Після того, як сайт "Групон" відвідала держперевірка, на порталі виявили слабку систему контролю за фінансовими потоками.
«Купонні сервіси насправді заробляють не на тому, що вони ніби дають бізнесу можливість прорекламуватися, а на тому, що вони через себе “проганяють” величезні суми готівкових та безготівкових грошей».
— інтернет-маркетолог Роман Рибальченко
Тим часом купонні портали залишаються одним із найперспективніших видів інтернет-бізнесу.
Українським сервісам вдається щороку подвоювати обіг коштів.
Однак, на думку експертів, хвиля розчарувань купонним сервісом вже прокотилася США, тож і Україні на неї не доведеться довго чекати.