Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Ринок предметів розкошу Китаю стрімко зростає

16:52, 18 серпня 2010 405

У другому кварталі Китай випередив Японію за обсягом валового внутрішнього продукту, посівши друге місце у світі після США.

Такий стрімкий економічний розвиток не міг не підтримати ринок предметів розкошу, обсяг якого за прогнозами аналітиків у найближчі 5 років сягне 14 млрд. дол. Минулого року китайці витратили більш ніж 9 млрд. дол. на предмети розкошу. Випередивши Сполучені Штати, Піднебесна стала другим за обсягом ринком у цьому сегменті після Японії - свідчать дані промоутера брендів Ruder Finn.

”Це - відображення змін у суспільстві і в економіці. Сьогодні китайські споживачі однозначно показують намір купувати предмети розкошу, які свідчать про багатство і підкреслюють особистість”, - каже керівник промоутера брендів Ruder Finn Asia Жан-Мішель Дюмон.

”Бренди дають людям почуття впевненості у собі і соціального визнання. Тому люди купують дорогі речі і якщо у вас їх немає, інші будуть сумніватися у вашій фінансовій спроможності і думатимуть, що ви переживаєте скрутні часи”, - каже партнер консалтингової компанії Зі Шаоя.

Згідно з дослідженням Ruder Finn, майже 80% мешканців КНР з річним доходом у 36 тис. дол. мають намір збільшити витрати на коштовні речі. Найбільшою популярність серед китайців користуються бренди Louis Vuitton, Chanel та Gucci. Незважаючи на глобальну фінансову кризу, у 2009 році продажі предметів розкошу в Китаї збільшилися на 30%, у той час в Європі, Японії та США вони значно скоротилися.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Дякуємо, Ваша скарга буде
розглянута редактором сайту
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук