Такий стрімкий економічний розвиток не міг не підтримати ринок предметів розкошу, обсяг якого за прогнозами аналітиків у найближчі 5 років сягне 14 млрд. дол. Минулого року китайці витратили більш ніж 9 млрд. дол. на предмети розкошу. Випередивши Сполучені Штати, Піднебесна стала другим за обсягом ринком у цьому сегменті після Японії - свідчать дані промоутера брендів Ruder Finn.
”Це - відображення змін у суспільстві і в економіці. Сьогодні китайські споживачі однозначно показують намір купувати предмети розкошу, які свідчать про багатство і підкреслюють особистість”, - каже керівник промоутера брендів Ruder Finn Asia Жан-Мішель Дюмон.
”Бренди дають людям почуття впевненості у собі і соціального визнання. Тому люди купують дорогі речі і якщо у вас їх немає, інші будуть сумніватися у вашій фінансовій спроможності і думатимуть, що ви переживаєте скрутні часи”, - каже партнер консалтингової компанії Зі Шаоя.
Згідно з дослідженням Ruder Finn, майже 80% мешканців КНР з річним доходом у 36 тис. дол. мають намір збільшити витрати на коштовні речі. Найбільшою популярність серед китайців користуються бренди Louis Vuitton, Chanel та Gucci. Незважаючи на глобальну фінансову кризу, у 2009 році продажі предметів розкошу в Китаї збільшилися на 30%, у той час в Європі, Японії та США вони значно скоротилися.