Цю інформацію передає видання The Verge. Так, під деякими роликами, педофіли ставлять тайм-коди з зображеннями, які, на їхній погляд, мають сексуальний підтекст. Більше того, там вони навіть обмінюються контактами і посиланнями.
Читайте також: У Microsoft закликають не користуватися своїм же браузером Internet Explorer
Звичайна людина не побачить нічого підозрілого під цими роликами. Це може бути відео, де діти займаються гімнастикою, грають в ігри на пляжі, їдять морозиво або позують перед дзеркалом.
Дров у вогонь підкидає і послуга YouTube, яка підкидає тематичні відео глядачам. Тож педофіл подивившись на одне відео він отримує виключно дитячий контент.
Реакція YouTube
Будь-який контент, включаючи коментарі, який наражає на небезпеку неповнолітніх, є огидним, і у нас є чітка політика, яка забороняє це. Нас чекає велика робота по поліпшенню ситуації і виявлення зловживань,
– прокоментували ситуацію в YouTube.
Блогер обурився ще через рекламу, що транслюється із цими відео. А там можна було побачити бренди McDonald's, Lysol, Disney, Reese's тощо.
Однак, через розголос Disney перестала рекламуватись на платформі. Від реклами відмовились і компанії Epic Games і Nestlé, а компанія Peloton попросила адміністрацію YouTube розслідувати дану ситуацію.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно