Цього року учасників поділили на 3 групи, які здавали тестування почергово. Причому, щоразу зміст завдань був різним.

Ігор Лікарчук (директор Українського центру оцінювання якості освіти): “Я вважаю, що наша пересторога, вона спрацювала, ми не маємо витоку інформації про зміст завдань. І те, заради чого ми йшли на багатосесійність, воно підтвердило свою ефективність”.

Водночас самі абітурієнти не оцінюють підготовку і організацію тестування на відмінно. Найбільше нарікань викликав зміст тестів з англійської мови. Кажуть, вони заскладні, мовляв, ці завдання виходять далеко за межі шкільної програми. Методист з англійської мови відділу освіти Бориспільської районної адміністрації Анатолій Шванц твердить, що консультувався щодо змісту англійських тестів навіть з носієм мови, що викладає на курсах Британської ради.

Анатолій Шванц (методист з англійської мови): “Він прямо казав мені, що за лексичними параметрами, за складністю лексики ці тексти ніяк не вписуються в нашу програму. А програма що каже прямо? 11 % незнайомих слів. Там є абзаци в цих тестах, де більше половини слів не входять в лексичний мінімум”.

Ігор Лікарчук з таким твердженням не згоден - каже експерти оцінили ці тести як оптимальні, а ініціаторами таких звинувачень є у більшості не стільки абітурієнти, скільки їхні викладачі, які не спромоглися дати випускникам якісні знання.

Ігор Лікарчук (директор Українського центру оцінювання якості освіти): “Оці всі розмови про те, що тест був складним, надто складним, це є ні чим іншим, як намаганням певного кола людей, які не виправдали ті заробітки, чи ті гроші, які їм платили за репетиторство, є відповідною реакцією. І в цьому немає нічого дивного”.

Ігор Лікарчук остаточні висновки щодо складності завдань з англійської мови пропонує робити, коли будуть відомі результати тестування. Це, приблизно, через 8-10 діб.