5 травня 2013 року

Тоді близько 8:20 з тунелю станції метро "Рязанський проспект" відчувся запах диму, зі станції "Вихіно" були евакуйовані 300 осіб. За медичною допомогою звернулися три пасажири. За попередніми даними, причиною задимлення стало загоряння контактної рейки в тунелі біля станції метро "Рязанський проспект".

5 червня 2013 року

На перегоні між станціями "Бібліотека імені Леніна" і "Мисливський ряд" двічі загорівся силовий кабель, виникло сильне задимлення. Площа пожежі склала десять погонних метрів.

4,5 тисячі пасажирів були евакуйовані

Шість станцій метро на Сокольницької лінії всередині "кільця" були закриті, 4,5 тисячі пасажирів були евакуйовані. Повністю відновити рух вдалося лише до середини дня. Аварія призвела до транспортного колапсу. Більше 50 людей постраждали, 28 з них знадобилася госпіталізація.

11 червня 2013 року

Через поломку складу, який майже 50 хвилин простояв у тунелі, стався збій у русі поїздів від станції "Боровицкая" до станції "Нагірна" Серпуховсько-Тимірязєвської лінії підземки. За допомогою до медиків звернулися 14 людей, дев'ять були госпіталізовані.

9 серпня 2013 року

До медиків звернулися чотири людини

На Серпуховсько-Тимірязєвській лінії московського метро сталися перебої в русі поїздів через те, що в головному вагоні одного з потягів заклинило гальмівні колодки. Сталося задимлення. Після того, як співробітники метрополітену відключили контактну рейку, задимлення припинилося. Евакуація людей не проводилася. Після аварії до медиків звернулися чотири людини.

22 листопада 2013 року

Станція "Шаболовская" Калузько-Ризької лінії московського метро була тимчасово закрита через задимлення, викликане коротким замиканням, причиною якого стала несправність електрообладнання. Потяги прямували повз станції без зупинки.

22 січня 2014 року

Деяким пасажирам знадобилася психологічна допомога

Вдень на ділянці між станціями "Автозаводська" і "Коломенська" Замоскворецької лінії метрополітену під час проведення будівельних робіт паля пробила тунель. Через це було перервано рух поїздів від станції "Автозаводська" до станції "Алма-Атинська". Ніхто з пасажирів не постраждав, деяким знадобилася психологічна допомога.

21 березня 2014 року

Через підтоплення шляхів на ділянці Арбатсько-Покровської гілки метрополітену було зупинено рух між станціями "Щолківська" і "Партизанська". Було евакуйовано близько 600 осіб, загинув співробітник "Мосводоканалу". Причиною аварії стало проведення ремонтних робіт на поверхні, під час яких було пошкоджено водовід.

25 березня 2014 року

Вдень у тунелі на перегоні між станціями "Волгоградський проспект" і "Текстильники" Таганско-Краснопресненської лінії метрополітену виникло задимлення силового кабелю. Потяги йшли без зупинок і без пасажирів. Через півгодини задимлення було ліквідоване. Причиною аварії стало коротке замикання.

5 червня 2014 року

У тупиках станції "Бульвар Дмитра Донського" ​​сталося задимлення рухомого складу. Він був виведений на станцію для ліквідації несправності, у зв'язку з чим було знято напругу на контактній рейці. Через кілька хвилин несправність була ліквідована, напруга подано, рух відновлено.

15 липня 2014 року

На перегоні між станціями "Слов'янський бульвар" і "Парк Перемоги" через різке зниження напруги сталося помилкове спрацьовування сигналізації, що стало причиною різкої зупинки електропоїзда.

У результаті на перегоні "Парк Перемоги" - "Слов'янський бульвар" три вагони зійшли з рейок, один пошкоджений. Рух не здійснюється від станції "Парк Перемоги" до станції "Молодіжна" по першому шляху. Станції "Слов'янський бульвар" і "Парк Перемоги" закриті на вхід через задимлення на "Парку Перемоги". За останніми даними загинуло 20 людей, ще близько 150 травмовані.

До вашої уваги також аварії у московському метро у 2008-2013 роках.

На основі матеріалів РИА. Новости.