"Називається команда "проГМОти". Їдемо на ГМО яблуці. Виступаємо проти використання ГМО, тому що ГМО - це не їжа, це засіб пересування", - каже учасниця заїзду Юлія.

"Їхати будемо на вагонетці. Ми сюди рили траншею. З переходу виїхали, дивимося, тут така подія, ну і прийшли прийняти участь звичайно. Вугілля з собою узяли, зустріли двох монстрів під землею. Десь вони тут ходять. Лякають людей", - кажуть учасники заїзду Ярослав та Олексій.

"Ось банка. До речі, свого часу я побудував перший баночний завод в СРСР - на теренах. Завжди страшно, всім страшно. Але людина, вона не тварина. Вона мусить виборювати свій страх", - каже президент Федерації автоспорту України Євген Червоненко.

Враховуючи специфічність перегонів, такі змагання, за визнанням самих учасників, не для нормальних людей.

"Просто нормальні люди на таке не погодяться. А ми собі кота вибрали для їзди. Просто ми ще божевільніші, чим інші божевільні. Ми взагалі божевільні", - кажуть учасники заїзду Андрій та Настя.

Попри комічність заходу, команди серйозно ставляться до результатів заїзду, адже головний приз - поїздка до Абу-Дабі на етап перегонів "Формули-1". Тому команди готові виборювати перемогу навіть так.

"Тут можна оцінювати лише емоційно - якщо смішно було, якщо розвеселили, то отримають нормальну оцінку. За складність конструкції так само - скільки вони часу витратили на те, щоб побудувати таку штуку. Ну і все. Що ще? Якщо люди сміялись, якщо їм було весело, народ підтримав - тоді вони отримають нормальну оцінку", - каже суддя змагань Валерій Харчишин.

Ралі на тарантасах відбулося в столиці вже вдруге. Вперше подібні перегони пройшли в Бельгії у 2000 році. З тієї пори захід набув популярності та розширив географію.