"На сьогодні це дуже красива фішка, яка якщо буде дієва то тільки у великих містах, містах-мільйонниках, де є дуже велике проникнення інтеренету і знову ж її треба використовувати ефективно. Якщо створити в інтернет-мережі, свій акаунт і туди буде писати секретар якісь стерильні, нецікаві тексти, то інтеренет аудиторія дуже відчуває фальш, її не обдуриш", - вважає голова комітету виборців України Олександр Черненко.

Та й на парламентські вибори цього року прийдуть переважно ті, хто не є користувачами соціальних мереж.

"З молоді на вибори прийде відсотків 10 і не обов'язково вони читали ваш Facebook, і не обов'язково, що ці 10 відсотків голосуватимуть на свою думку. Якщо говорити про пенсіонерів, то їх прийде 90%", - розповів політтехнолог Денис Богуш.

В Україні поки що не сформована інтернет-індустрія політичних технологій, - констатують експерти. Тоді як, приміром, Барак Обама став Президентом Сполучених Штатів великою мірою завдяки соціальним мережам. Нещодавні вуличні протести у Москві спочатку народилися в інтернеті. В Україні ж з тисячі людей, які в соціальних мережах зголошуються прийти на мітинг, реалізовують свої наміри до 100 осіб.