Голосів не вистачило. Судячи з голосування, необхідність проходження водіями техогляду в ДАІ дошкуляє тільки опозиції. Більшість, незважаючи на нещодавну вимогу глави держави скасувати цю процедуру, віддавати свої голоси за законопроект не забажала. Визнають: зловживань та порушень під час проходження ТО достатньо, однак гарячкувати в таких питаннях не потрібно.
“Якщо просто так рубанути, відмовитися від ТО, то в нас колеса почнуть відвалюватися. Скільки в нас б/у їздить і по 10 і по 15 років – в нас ще копійки їздять. Тобто авто перетворюється в джерело такої небезпеки!”, - каже Народний депутат, фракція ПР, Михайло Чечетов.
Не про безпеку, а про власні кишені більшість в першу чергу думає, - переконують опозиціонери. Мовляв, законопроект передбачав скасування обов’язкового державного техогляду для водіїв, які використовують авто не для заробітку. Таких в Україні близько 9 мільйонів. Відтак, навіть по гривні хабара з кожного - і вийде непогана сума, наголосив автор законопроекту.
”Законопроект простий і зрозумілий - скасувати джерело хабарництва та корупції. Всі в темі, але хтось - в долі. От той, хто в долі, мабуть зацікавлений, щоб той закон не прийняли… Водій відповідає за свою машину. Крапка. Все. Державі там нема чого робить. Бо так дійде до того, що ми будемо перевіряти велосипеди, самокати, потім кухонні ножі, бо вони теж джерело небезпеки”, - каже Народний депутат, фракція НУ-НС Анатолій Гриценко.
Разом з тим, повністю “хоронити” скасування техогляду парламентарі не збираються. Регіонали пообіцяли, що запросять на найближче засідання фракції міністра внутрішніх справ і разом з ним напрацюють новий, більш збалансований документ.