У центрі уваги відвідувачів - стенд компанії Nissan. Єдиний автовиробник, який щороку бере участь у виставці, цього разу продемонстрував "Зону майбутнього". Це прототип новітньої системи заряджання електромобілів, яку, на думку японців, активно використовуватимуть за кілька десятиліть.

Чудернацькі яйцеподібні роботи відображають розумний транспорт, який вміє самотужки уникати зіткнень. Батареї цих електромобілів заряджаються завдяки унікальній безконтактній системі під час руху. Сама станція, своєю чергою, отримує енергію від сонячних панелей.

“Головна ідея системи - це заряджання батарей від так званого "сонячного дерева". На нашу думку, у 2030 році більше не потрібно буде ніяких дротів для зарядки акумуляторів. Запас енергії поповнюватиметься за допомогою спеціальних безконтактних пристроїв”, - розповів старший інженер Nissan Юукіші Сакаї.

Чимало уваги на виставці приділили продукції Apple. Ледь не кожен виробник електроніки продемонстрував конкурента iPhone чи iPad. До прикладу, японська телекомунікаційна компанія KDDI представила новий смартфон на платформі Google Android. Водночас найбільший у країні оператор мобільного зв'язку NTT Docomo показав власну планшетку під назвою Galaxy Tab.

“Мене здивувало наскільки Galaxy Tab легкий та швидкий. Він значно менший від iPad. Думаю, я куплю цю планшетку”, - сказав відвідувач Шоджі Мукаї.

Телевізори з підтримкою тривимірного зображення також зібрали багато проціновувачів. Останні досягнення у 3D-технологіях продемонстрували такі компанії, як Sony, Panasonic, Hitachi та Mitsubishi.

“3D мене просто заворожило. Схоже, випуск техніки з підтримкою тривимірного зображення стане загальною тенденцію для виробників електроніки”, - вважає відвідувач Хіроюкі Фуджіта.

Однак в центрі уваги були телевізори Toshiba Regza. Для перегляду 3D на них не потрібно спеціальних окулярів. 12- та 20-дюймові версії цих телевізорів почнуть продавати вже взимку. Відтак, Toshiba стане першою компанією, яка виведе такий продукт на ринок.

“З часом людям набридне одягати 3D-окуляри, щоб дивитися тривимірні фільми. Тому ми розробили технологію, яка дозволяє бачити 3D-зображення без окулярів і з будь-якої позиції”, - каже інженер компанії Toshiba Юзо Хіраяма.

Загалом свою продукцію на CEATEC 2010 представили понад 600 компаній. Кількість відвідувачів експозиції перевищила 200 тисяч.