Про це розповів полковник у відставці, колишній прес-секретар Міноборони РФ Віктор Баранець у коментарі BFM.ru.

Він зазначив, що авіагрупу військового корабля складають близько 20 літаків, частина з яких перебуває на базі Росії у Хмеймім. Для винищувачів, які залишились на "Адміралі", можуть заборонити здійснювати бойові вильоти, поки комісія не озвучить висновків щодо літаків, які не змогли приземлитись на авіаносець.

"Поки не пройде повний розгляд, що сталося з авіафінішером (Су-33, – 24), я думаю, що польотів не буде. Тому що зараз там працює дуже крута комісія. Там полетить дехто з посад. Літаки — річ дуже дорога. Там хоч хтось і написав, що їхня вартість 35 мільйонів доларів (але це їхня вартість новими), але ці літаки експлуатувалися, і треба говорити про залишкову вартість. Та це все одно не менше 25 мільйонів доларів. Ось ми, виходить, втопили 50 мільйонів доларів за 3 тижні", – зазначив Баранець.

Читайте також: Авіаносець "Адмірал Кузнєцов" – гордість чи горе Росії?

На думку полковника запасу, військового оглядача Михайла Ходаренка, 13 листопада непрямою причиною падіння МіГ-29 міг стати трос аерофінішера, який обірвався.

"Тоді у польоті були три Міг-29. Перший здійснив посадку за всіма правилами. Другий зачепився за трос аерофінішера, порвав його на високій посадкової швидкості 250 кілометрів на годину, і залишки цього троса перекинулися на сусідній трос і взагалі зробили посадку на палубу на деякий час неможливою. У цей час третьому МіГ-29, який повинен був здійснювати посадку, дали завдання піти на наступне коло. Поки він діяв у зоні очікування, судячи з усього, у нього закінчилося паливо, зупинилися обидва двигуни, льотчик з цих причин катапультувався", – розповів військовий оглядач.

Нагадаємо, невдовзі після втрати МіГ-29 у Росії у Середземне море впав ще один винищувач зі складу авіаносної групи.