Згодом у повітрі зламався механізм балансування ваги і аеростат приземлився на водойму. Таким чином можна сказати, що це був перший політ класичного дирижабля.
Найцікавіше, що цех з виробництва Цеппелін відкрив прямо на озері. У свою ідею він вклав усі кошти, тож на оренду землі у винахідника просто не вистачило грошей. Та свою ідею він не залишив і конструювати дивакуваті літаючі апарати він почав просто на воді.
Зрештою проект себе окупив, гроші знайшлись. Окрім звичайних польотів, дирижаблі Цеппеліна під час першої світової війни почали використовувати у військових цілях.
Золота ера дирижаблів завершилась наприкінці тридцятих років минулого століття. Катастрофи почали переслідувати апарати Цеппеліна. Значною мірою і через те, що наповнювали аеростати небезпечним воднем, який міг призвести до пожежі. Аби мінімізувати ризики, дирижаблі повинні були заповнювати гелієм. Втім, нацистська Німеччина через ембарго не могла його закуповувати у США.
Масовий випуск дирижаблів завершила трагедія 1937 року. Німецький пасажирський апарат Гінденбург при посадці у Сполучених Штатах спалахнув у повітрі. Загинуло 36 людей.
Зазначимо, що за чотири роки перед цією катастрофою стався не менш трагічний випадок — дирижабль Аркон впав у воду поблизу Нью-Джерсі. В холодній воді загинули 73 особи.