Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Замовні статті проти Держгеонадр склали 53% всіх публікацій про Україну в західних ЗМІ

      У 20-х числах грудня 2017 року у низці західних ЗМІ пройшла піар-кампанія, яка розповідала про корупцію в Україні.

      У статтях стверджувалось, що ситуацію з видачею спецдозволів на видобуток корисних копалин в Україні широко розглядає Конгрес США і особисто президент США Трамп робить заяви з цього приводу, пише "Обозревватель".

      Такі гучні заяви не залишилися на Заході непоміченими. В результаті, американський журналіст Пітер Берн провів розслідування повідомлень, що з'явилися. І його матеріал вже дійсно викликав сенсацію в європейському і американському журналістському співтоваристві.

      Той виявлений факт, що відразу в двох виданнях – в польському та французькому, були опубліковані дві статті ідентичні за змістом і однаково хибні по суті, довго обговорювався громадськістю та галузевими фахівцями. На профільних форумах журналістів і редакторів довго тривала дискусія про те, як таке могло статися і що з цим робити.

      І, здавалося б, після такого провалу і його розголосу винахідники помилкових слів Конгресу і Трампа могли б діяти і обережніше. Але ні – явно не помітивши, що проблема західній медіа-спільноті вже добре відома, вони, наче і не було нічого, продовжили гнути свою лінію вже на одному з сайтів в США, з подальшим поширенням інформації в Україні.

      Але цього разу вражає ще й ступінь, з яким автор матеріалу про корупцію в Україні Ронні Люк не розібрався в ситуації ще більше, ніж у випадку з його польськими і французькими колегами. Заявляючи про мільйонні хабарі в Україні, він тим не менше називає "Партію регіонів" – партією "Регіони". Заявляє, що глава Держгеонадр Олег Кирилюк особисто вирішує, кому які спецдозволи на видобуток копалин видавати. Хоча всім відомо, що такі документи в Україні видає спецкомісія – велика частина членів якої в Держгеонадрах не працюють – вони лише засідають у приміщенні відомства.

      Хто ж може бути джерелом цієї тривалоої хвилі дезінформації? Тут експерти розходяться в думках. Одні вважають, що кампанію в західних ЗМІ організували люди, близькі до нинішнього керівництва НАК "Нафтогаз України", нібито образившись на те, що Держгеонадра забрали у держкомпанії спецдозвіл на ряд родовищ, які компанія обіцяла, але так за багато років і не почала розробляти.

      Інші медіа-фахівці вбачають у хвилі публікацій, що розвивається проти України, вплив Москви, яка вкрай незадоволена наданням США Україні зброї, а тому постійно звинувачуючи Україну в корупції, намагається зірвати поставки, так необхідні українській армії.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук