Натомість Київ втрачає у міжнародних рейтингах через нефаховість команди київського мера.
Такий висновок можна зробити з допису, який оприлюднив на своїй сторінці facebook громадський активіст Олександр Пліва. Із оприлюднених світлин, складається враження, що зовнішньою рекламою у Торонто зайняті практично усі вільні місця.
"Відкрив для себе це найбільше місто (Торонто), в якому поки що не був, і дізнався дуже багато цікавого. Власне привернули увагу світлини Янг-Стріт (центральна вулиця Торонто), а потім з’ясував, що місто цілком порівнюване з столицею України за розмірами, живе більш ніж активним життям і проблеми, які турбують киян так само актуальні й для жителів Торонто, за виключенням хіба що… реклами. Вирішуйте самі, чи багато її (реклами) там чи мало", – написав Олександр Пліва.
Експерт відзначив чіткість і простоту правил розміщення реклами у Торонто, де існують окремі правила для окремих районів, кварталів і навіть вулиць та протиставив їх поспішності і "методам циркуля", що застосовуються у Києві.
"Місцевий регуляторний акт називається Sign By-law, тобто майже реклама в законі, і приємно вражає своєю деталізацією та простотою викладення. Одразу видно, що над ним дуже ретельно і довго працювали, адже розміщення майже двадцяти типів рекламних засобів по-різному регулюється в окремих районах, кварталах, а іноді навіть на окремих вулицях та площах міста, і ніхто не намагається поспіхом вирішити складні питання за допомогою циркуля", – зауважив Олександр Пліва.
Підсумовуючи, Олександр Пліва порекомендував київським чиновникам згадати вірші Тараса Шевченка і вчитися у Канаді.
"Підсумувати цей урбаністично-пізнавальний екскурс хочу словами Великого Кобзаря, які у цьому контексті кожен зрозуміє по-своєму: "Учітесь, читайте, І чужому научайтесь, І свого не цурайтесь...", – написав Олександр Пліва.
Натомість інший учасник дискусії, саркастично зауважив, що нинішній заступник київського міського голови, відповідальний за регулювання реклами Олексій Резніков на аналогічній посаді у Торонто демонтував би усю рекламу і перетворив би Торонто у "туристичний центр".
"От, якщо б Олексія Юрійовича туди заслати на посаду заступника мера, він би демонтував всю рекламу і Торонто відразу б перетворилося у туристичне місто. Але його туди не візьмуть і Торонто "потоне" у рекламному болоті", – зауважив у своєму дописі Олег Невельчук.
Разом з тим, попри засилля реклами, Торонто у 2015 році зайняло першу позицію у рейтингу міст найбільш привабливих для життя, місто регулярно входить до десяти найбільших світових фінансових центрів та вважається одним з найбільших туристичних центрів світу.
Київ регулярно втрачає у міжнародних рейтингах перебуваючи на одних позиціях з найбіднішими містами Африки. Нещодавно позицію столиці погіршило міжнародне рейтингове агенство S&P.
Українські експерти пов’язують поганий інвестиційний клімат у Києві та погіршення рейтингу київського мера Віталія Кличка з непрогнозованою роботою та постійними конфліктами з підприємцями спровокованими чиновниками з оточення мера.