Перше враження було сильним і негативним: від злого спортивного седана не залишилось і сліду. На нас дивився аморфний транспортний засіб з єдиною, здавалося, перспективою - загубитися серед тисяч собі подібних.

Однак минув час, на вулицях з'явились перші "Імпрезо-хетчі" і о чудо - всі довкола почали говорити, що це зовсім не дизайнерська помилка, а навпаки - автомобіль з власним характером. Складно сказати, що стало причиною настільки кардинальної зміни думки.

У будь-якому випадку, свіжий стиль відкрив для компанії зовсім інші перспективи і дозволив завойовувати нових клієнтів. У Subaru зробили ставку на практичність, а спортивний імідж відійшов на задній план. Саме тому японці сильніше акцентували на видовженій колісній базі, аніж на динамічних характеристиках. Адже тепер у багажник Impreza можна кинути більше пакетів зі супермаркету.

Якщо суперечки довкола екстер'єру досі не стихли, то салон нічого окрім позитивних емоцій не викликає. Все дуже стильно, якісно і гармонійно.

Через деякий час японці наче спробували виправдатися за різкі стилістичні зміни перед своїми палкими шанувальниками. Impreza почали випускати і в кузові чотиридверний седан. Але окрім трохи більшого багажника, ця версія нічим від хетчбека не відрізняється.

Перехід до більш цивільного автомобільного табору позначився і на двигунах. Основна маса покупців обрала недорогий 1.5-літровий бензиновий двигун. Цей агрегат явно не дотягує до звання Subaru - 107 конячок неохоче розганяють авто до "сотні" за 14 секунд, мляво йдуть на обгін і взагалі допоможуть водію забути, що ж таке динаміка.

Але навіть така Impreza має у запасі два козирі: феноменальна керованість і фірмовий симетричний повний привід. Відстоювати ж репутацію марки доручили потужним дволітровим версіям, а також модифікаціям WRX та STi.

Ціни на Subaru Impreza третього покоління - у рамках гольф-класу. Базову версію з півторалітровим двигуном можна придбати за $24 000. 150 конячок та кузов седан обійдуться приблизно на півтори тисячі дорожче.