При цьому, не бракувало й охочих їх придбати, найчастіше – у гастросфері. Платформа Olx проаналізувала, на який бізнес та де в Україні нині найбільший попит та пропозиція, передає Бізнес 24.

Читайте також Два тижні від запуску MadeWithBravery: які країни і що купують на маркетплейсі України найбільше

Продаж бізнесу "під ключ" в умовах активної війни

З 24 лютого 2022 року у розділі платформи Olx "Бізнес та послуги" найбільше пропонували придбати таке:

  • магазини – 7 124 оголошення;
  • кав'ярні – 3 739 оголошень;
  • сайти – 2 168 оголошень;
  • кафе – 1 268 оголошень;
  • франшизи – 1 237 оголошень.

У березні цього року було безліч оголошень щодо продажу саме магазинів та сайтів, у травні – червні – кафе та франшиз, а ось у серпні – кав'ярень. Водночас найменше пропозицій зафіксовано з продажу зоомагазинів та квіткового бізнесу.

Разом з тим, протягом пандемійних 2020 – 2021 років пропозицій щодо продажу готового бізнесу було значно менше, проте категорії були схожими. Тоді найбільше оголошень розміщувалось стосовно продажу кав'ярень, інтернет-магазинів, інстаграм-сторінок та франшиз.

За останні шість місяців найбільше пропозицій купівлі готового бізнесу було на Київщині – загалом майже 54 тисячі оголошень. На Дніпропетровщині та Одещині показники були нижчим – 17,5 та 13,7 тисячі оголошень відповідно. Тим часом майже однакову кількість бізнесів хотіли продати у Львівській та Харківській областях – по 10 тисяч оголошень.

Вас може зацікавити Бензин, ремонт та манікюр: які послуги цікавили українців найбільше під час активної війни

Попит на ринку

Зазначається, що запит українців на придбання бізнесу "під ключ" відрізнявся від пропозицій на ринку. Так, з березня по серпень найчастіше хотіли придбати кав'ярні та бари – по 13 відгуків на 1 оголошення.

Крім того, українці цікавилися фургонами, обладнаними під приготування вуличної їжі, а саме фудтраками – 12 відгуків на 1 оголошення. Такий же інтерес зафіксовано щодо купівлі ютуб-каналів.

При цьому, найчастіше придбати готовий бізнес українці були готові у Черкаській, Київській та Чернігівській областях – у середньому по 5 відгуків на 1 оголошення. Трохи менший попит зафіксовано у Кіровоградській та Івано-Франківській областях – по 4 відгуки на 1 оголошення.