Вочевидь, такі маркетингові ходи допомагали брендам заробляти гроші на таких функціях, які споживачам не потрібні. Але ж велика справа — грамотний маркетинг: тисячі споживачів вже купили телевізори 3d на прайс юа, та, на жаль, дуже швидко розчарувалися даремним функціоналом.

Найгіршім в 3D-технології виявилося використання спеціальних окулярів, які помітно погіршували яскравість та якість зображення. То й не дивно, що у більшості своїй користувачі не дивляться 3D-контент вже після першого тижня. Дехто з виробників, наприклад, Panasonic, який у свій час відмовився від плазми, зараз також вирішив не вкладати гроші у 3D-технології у своїх телевізорах, визнав, що “ця технологія не працює”.

На виставці CES 2015 світові тв-бренди демонстрували свої моделі телевізорів із підтримкою 3D, але помітно, що вони більше не роблять ставок саме на цю технологію.

Однак є компанії, які ще намагаються відновити інтерес публіки до 3D-технології. На CES 2015 Toshiba продемонструвала новий телевізор із технологією Ultra-D, а також авто-стереоскопічний дисплей — які не потребують використання 3D-окулярів. Toshiba стверджує, що нові екрани будуть демонструвати 3D-зображення у HD, а Ultra HD буде доступна у 2D-форматі. Компанія досягла цього за допомогою використання лінз GRIN (high-definition liquid crystal granded-index), які мінімізують перехресні перешкоди (які виникають через перекриття зображень для лівого та правого ока, й тому можуть відтворювати помилкові “фантомні” контури). Такі лінзи можуть змінювати рівень заломлення світу, у залежності від напруги. При цьому ані яскравість, ані якість зображення не страждають. Однак перші моделі будуть розміром у 15 дюймів. Але ж поки що до серії такі телевізори не ввійшли, а це означає, що естафету зараз перехоплюють вигнуті екрани, якім також прогнозують не довгу популярність.

Матеріал підготовлено за сприяння Price.ua.