Це займає близько півгодини щодня. Ще 30 хвилин йде на обговорення таких інфоприводів з колегами. Як стверджують самі "білі комірці", це не відволікає їх від виконання своїх обов'язків.

Неможливо уявити сучасну компанію без підключення до Всесвітньої павутини. З її допомогою підбирають необхідну інформацію, проводять онлайн-конференції та презентації, ведуть ділове листування і підшукують нових клієнтів. Але чи завжди співробітники використовують робочий трафік продуктивно? Таким питанням рано чи пізно задається кожен роботодавець.

Багато компаній повністю або частково обмежують відвідування певних ресурсів, які, на думку керівників, відволікають співробітників від виконання їх функцій. Але в епоху мобільного високошвидкісного Інтернету такі методи контролю робочого часу вельми сумнівні. Більш того, останні дослідження показали, що подібні засоби не тільки не спонукають персонал працювати ефективніше, а навпаки, демотивують його.

Анкетування, проведене на порталі hh.ua в березні 2016 року, показує, що 88 зі 100 співробітників офісів використовують Мережу в неробочих цілях. Найчастіше "білі комірці" читають новини і переглядають особисту пошту. Чверть опитаних приділяють цьому заняттю від 5 до 10 хвилин в день, 30% присвячують йому до півгодини робочого часу, а п'ята частина офісних працівників перебувають в Інтернеті з неробочими питаннями близько години.

Таке проведення часу, стверджують 27% службовців, зовсім не заважає роботі. Майже чверть співробітників схильні думати, що скоріше не заважає. 23% вважають, що все залежить від ситуації: іноді Всесвітня павутина відволікає їх від роботи, а іноді не перешкоджає робочому процесу. І тільки 15% респондентів вважають, що вільний доступ до Глобальної мережі не дає їм зосередитися на вирішенні поставлених завдань.

Прочитані новини співробітники активно обговорюють між собою, але роблять це під час перекурів, обідів або перерв на каву. Такі обговорення, на думку опитаних, сприяють зміцненню атмосфери довіри і згуртованості колективу.

Більше половини офісних працівників переглядають новинну стрічку протягом всього дня, приділяючи цьому пару хвилин кожного разу. 25% відсотків вважають за краще знайомитися з новинами ввечері, а 11% – вранці. Інша десята частина припадає на "білих комірців", які заглядають в Інтернет в обідню перерву або вночі.