По це йдеться у повідомленні прес-служби Міністерства інфраструктури України.

Як пояснив перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, експертна комісія проаналізувала роботу аеропорту за останні 6 років та порівняла основні показники з результатами діяльності провідних аеропортів світу, відповідно до яких окреслила ключові проблеми аеропорту.

Серед них, зокрема, зазначені відсутність чіткої стратегії розвитку компанії, неефективність при будівництві і закупівлях при надпотужностях аеропорту, падіння операційних та фінансових показників і низький рівень прибутковості, неефективна структура доходів і завищені витрати компанії, проблеми з обіговим капіталом, небезпечний рівень кредитної завантаженості, необхідність добудови закритого паркінга, формальність контролю за якістю служб компанії, відсутність гнучкості у конкурентній боротьбі тощо.

Комісія, щоб подолати ці проблеми, запропонувала план дій на короткострокову та середньострокову перспективи.

По-перше, треба збільшити доходи від неавіаційної діяльності – за рахунок чого функціонують усі аеропорти світу. Це торгівля і сфера харчування, додаткові послуги - паркінг, таксі та реклама. Надалі – робота по збільшенню кількості рейсів, транзитних перевезень, обробці вантажів. Крім того, потрібно оптимізувати операційні витрати і структуру управління, перейти на якісне бюджетування витрат і управління фінансами,
— сказав Шульмейстер.

Ці завдання, за його словами, Міністерство інфраструктури вирішуватиме спільно з новим керівником аеропорту. Формування кандидатського пулу на посаду генерального директора аеропорту триватиме до 19 січня. Міністр інфраструктури висловив сподівання, що нового керівника аеропорту буде обрано до початку лютого.

Раніше повідомлялося, що у Міністерсві інфраструктури України оголосили конкурс на посади керівника “Укрзалізниці”, аеропортів “Бориспіль” та “Львів”.