Сам Рамс, можна сказати, - ветеран німецького дизайну. Автор вже класичних інтер`єрів та популярних досі побутових приладів, працює у дизайні вже півстоліття.

Щоправда, сьогодні дизайнеру доводиться боротися за місце під сонцем із молодими талантами. Зокрема, тими, хто щороку приїздить на меблеву виставку у Кельні.

Класика проти модерну. Досвід проти молодечого ентузіазму. Звісно, Рамса такий виклик аж ніяк не лякає...

“Я вже далеко не молодий. Тож, коли я купую лептоп, то очікую, що він буде доступним в користуванні. Адже ж, це не важко. Інколи йдеться про один єдиний натиск на клавішу. Тож, поясніть мені що тут і до чого. І я все зможу”, - каже дизайнер Дітер Рамс.

Ось цим стелажам, створеним майже 50 років тому, й досі немає рівних. Вони настільки прості та функціональні, що кілька років тому отримали першу премію за дизайн на ярмарку.

“Мінімалістичні, проте практичніші за будь-який інший продукт на ринку. Гадаю, люди повинні обирати подібні речі частіше. Навіщо вигадувати велосипед, якщо його можна просто удосконалити”, - каже дизайнер Дітер Рамс.

Натомість молодші митці мають власну думку на оформлення домівки майбутнього. Своїми творіннями вони намагаються вразити сотні фахівців.

Данська дизайнерка Астрід Кроґ - незалежний фахівець із текстилю. В будинку її мрії обов`язково повинні бути мобільні стіни, виготовлені із сотень запчастин. Та мінімум меблів.

Штефан Діз із Мюнхена творить для компанії Rosenthal. Він позиціонує себе як дизайнер інтер`єрів та порцеляни. Як зазначає сам майстер - дизайн сьогодні став комплекснішим, ніж це було сорок років тому. Адже, усе, що могли, уже давно винайшли.

“Порушувати табу сьогодні не фешенебельно. Ми більш не переймаємося буденними проблемами. Єдине, за що переживає сучасна людина - це свобода і як із нею впоратися”, - каже дизайнер Штефан Діз.

Звісно, Рамса віддаляє від цих молодих дизайнерів понад 40 років прогресу в цій галузі. Втім, він має дещо важливіше... - досвід.