Дев`ятий "Джаз Коктебель" за чотири фестивальні дні створив унікальний простір втілення музичних мрій. Джаз-хіп-хоп, авангард, академічна музика, контемпорарі джаз, фолк-рок, блюз-рок - усе, чого забажає душа заїжджого меломана.
“Це дуже якісна, дуже сучасна, дуже авторська музика. Ось відмінністю 9-го фестивалю є те, що у нас виступають музиканти, які представляють тільки свою музику”, - каже президент фестивалю Лілія Млинарич.
“Джаз не може сьогодні замикатися в якихось рамках, це буде штучна культура. Джаз він живий”, - каже куратор фестивалю Олексій Коган.
Незмінним гостем "Джаз Коктебелю" є лідер німецького гурту "De Phazz" Карл Фрієсон. Він любить українську мову, борщ і не проти закохатися в українку. Але музика і спів - понад усе.
“Моя музика приходить до мене різними стежками. Це може бути історія, або кіно, або книжка, або коли я сиджу на вершині гори і відчуваю енергію.. Дуже багато різних шляхів”, - каже фронтмен гурту "De Phazz" Карл Фрієрсон.
А хедлайнером цьогорічного фесту став легендарний Борис Грєбєнщіков та його "Акваріум". Маестро - це завжди багато філософських сентенцій, кримського вина та живої музики. І дарма, що не зовсім джазової.
“Ми панк-джаз граємо з дитинства. Тобто саксофон для всіх перший інструмент”, - каже лідер гурту "Акваріум" Борис Грєбєнщіков.
Людей, які "чують" на "Джаз Коктебелі" завжди безліч. Вони залишаються вірними фестивалю роками.
“Це не джаз. Це нью джаз. Нью джаз – це все що має саксофон та клавіші. Головне, щоб людям було весело”, - каже Андрій та Артем.
“Джаз Коктебель” давно вже перестав бути джаз фестом. Це просто дуже класний фест, тільки потрібно зробити вхід дешевшим. Тому що багато людей, які люблять музику не можуть сюди потрапити. І потрібно більше біо-туалетів”, - каже Олександра.
“Тут по-трошки всього, але без джазу. Втім.. яке це має значення”, - каже Світлана.
І дійсно, коли є жива музика, а "Джаз Коктебель" вмістив 70 концертів за чотири дні, - щирі емоції строкатої публіки та морське узбережжя, дотримання певного стилю втрачає актуальність.