Лише за холодне водопостачання 7 тисяч киян отримали неправильні квитанції.
Комунальники пояснюють, плутанина з водою сталась у більшості квартир, де встановлені лічильники. Мовляв, люди невчасно повідомляють обсяг спожитої води, і їм нараховують платіж за місячною нормою. Крім того, існує і людський фактор, коли оператор може помилитись і внести неправильні суми.
Читайте також: Чи заберуть субсидії: у кого, чому і що натомість
Комунальники запевняють: споживачам достатньо повідомити правильні показники лічильників будь-яким способом – вказати у квитанції, написати в електронному кабінеті або повідомити по телефону – і наступного місяця суми перерахують.
Навіть якщо при отриманні квитанції неправильні, треба самостійно вирахувати суму до сплати (яка відповідає об'єму спожитих послуг – 24), і наступного місяця ми вживемо заходів, аби платіжки були правильними,
– зазначив директор розрахункового відділу "Київводоканалу" Валерій Люлін.
Раніше у Київській міській державній адміністрації заявили, що причина помилок у комунальних платіжках пов’язана із системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників.