Проектом закону визначено, що майно, яке використовується при здійсненні діяльності в морському порту, може перебувати у державній, комунальній і приватній власності.
"Існуючі на день набрання чинності цього закону стратегічні об'єкти портової інфраструктури є об'єктами державної власності, права приватної власності на причали, побудовані за рахунок приватних інвестицій до вступу цього закону і не підлягають передачі в оренду або концесію, приватизацію та/або відчуження. Причали можуть бути об'єктами оренди чи концесії строком до 49 років"- йдеться в законі.
Приватне інвестування в об'єкти інфраструктури на території морського порту, у разі ухвалення парламентом, буде здійснюватися на підставі договорів концесії, про спільну діяльність, оренди, інших видів інвестиційних угод, що укладаються на основі спецпроцедур.
Інвестування в стратегічні об'єкти портової інфраструктури може передбачати ремонт, модернізацію, реконструкцію або будівництво таких об'єктів.