За підрахунками "Bloomberg", чистий прибуток на акцію компаній, що входять в індекс "S&P 500", за другий квартал виросла лише на 13%. Це найскромніша прибавка після закінчення фінансової кризи.
"У наступні декілька кварталів ми не побачимо яскравих злетів. Споживчі витрати трохи скоротилися через високі ціни на нафту. Також відзначається падіння довіри серед покупців", - вважає менеджер "Pioneer Investment Managemen" Джон Кері. У 2010 році прибуток провідних компаній зріс на 37%, але за прогнозами збільшиться тільки на 19%, а в 2012-му - на 14%.
Щоб підняти продажі на внутрішньому ринку, американські автовиробники підняли ціни на продукцію і різко знизили кількість пропозицій щодо знижок". "Ми більше очікуємо підвищення цін, ніж нових пропозицій. Економіка США зараз знаходиться в стадії стагнації, попит у другій половині року може розчарувати, так що ми стежитимо за цінами", - вважає аналітик нью-йоркського підрозділу "Citigroup" Ітей Мікаеля.
Страждають і найбільші національні рітейлери. Хоча торгові мережі відзначають, що покупці охочіше стали розлучатися з грошима, однак різке скорочення витрат уряду і зростання цін на пальне можуть негативно позначитися на настрої простих американців. "Упевненість споживачів похитнулася. Рівень довіри менший, ніж рік тому, вони зіткнулися зі злиднями, додайте до цього те, що подорожчав бензин, збільшення податкового навантаження, невпевненість в тому, що завтра вони ще збережуть свої робочі місця", - зазначив генеральний директор "Tesco" Філіп Кларк.