"Рух "Свій до свого по своє" зародився в Галичині в кінці XIX століття. За кілька років він майже витіснив закордонні товари з території регіону, більш того – українські виробники стали працювати на експорт. Сьогодні ініціатива отримує нове звучання", – розповіла один з ініціаторів проекту Тетяна Тарасевич.
Вона зазначила, що у руху "Свій до свого по своє" були три простих правила: купуй українське, продавай українське, поширюй українське, тобто розповідай про українські товари родичам, друзям і сусідам. "Сьогодні наша мета відродити стару традицію в форматі "Свій до свого 2.0". Ми сподіваємося на не менш вражаючі результати", – додала Тарасевич.
За словами авторів ініціативи, одних лише бойкотів недостатньо. "Для розвитку України потрібно підтримувати, популяризувати і купувати українське, – зазначили вони.
Також організатори проекту розповіли, що зараз планують велику освітню програму, в межах якої будуть розповідати історії українських брендів, піднімати питання підтримки всього українського через історичний контекст, а також об'єднувати людей навколо ідеї підтримки вітчизняного виробника.
Організатори закликали виробників об'єднуватись для поширення своєї продукції . "Також просимо надсилати свої історії на sviydosvogo@jerelia.com. Кращим ми постараємося допомогти з виробництвом або промоцією", – зазначили активісти.
Читайте також: Україна суттєво збільшує експорт за кордон