На цьому тижні ДП "Артемсіль" готується підписати контракт з однією з найбільших роздрібних мереж – "АТБ".
"Протягом двадцяти років на підприємстві існувала система продажів солі через дилерів і за прямими договорами. Обсяги продажу через дилерів рік від року зростали, а обсяги прямих контрактів скорочувалися. Цю ситуацію треба міняти, і ми вже почали це робити. Я вже провів переговори з "АТБ" і на цьому тижні ми повинні підписати контракт з найбільшою торговельною мережею в Україні", – заявив в інтерв'ю "Главкому" в.о. директора ДП "Артемсіль" Володимир Доля.
Він додав, що підприємство підвищує відпускну ціну солі на 15%, однак продукція може стати дешевшою за рахунок відмови від посередників.
За словами керівника, держкомпанія також готується відкрити логістичні центри в різних регіонах України і наблизити продукцію до кінцевих споживачів. Пілотний проект, швидше за все, відкриють у Києві.
Наразі держпідприємство орієнтоване на пошук нових ринків збуту. Це пов'язано з втратою ринку РФ, який споживав близько 60% продукції "Артемсолі".
"На 2016 й рік ми хочемо хоча б зберегти минулорічний обсяг реалізації або незначно його наростити. Російську Федерацію спробуємо замінити країнами СНД і далекого зарубіжжя. Для цього працюємо і з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, і з Міністерством закордонних справ – готуємо листи, просимо уточнити потенційних споживачів, розмістити наші пропозиції на торгових майданчиках", – сказав в інтерв'ю Доля.