Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz проаналізував основні тренди онлайн-просування, без яких не обійтися в 2015 році.
Мобільність
У 2014 році інтернет-користувачі стали активніше користуватися мобільним Інтернетом. За рік обсяги мобільного трафіку збільшилися майже вдвічі – на 81%, і склали близько 25% від загального інтернет-трафіку. Це означає, що користувачі все частіше отримують інформацію «у русі»: навчаються, спілкуються та роблять покупки.
Компаніям, які не хочуть втратити клієнтів, варто подбати про:
- Мобільну версію корпоративного сайту: сайт швидко завантажується, він зручний для здійснення покупок і прочитання контенту з мобільного пристрою;
- Адаптивний дизайн: сайт адаптується до пристрою, з якого зайшов користувач; незалежно від пристрою, з якого зайшов користувач (комп'ютер, планшет або смартфон) він побачить весь контент сайту в зручному й красивому вигляді;
- Спрощення форми замовлення: мінімальна кількість полів, необхідних для здійснення покупки;
- Додавання можливості оплати через платіжні системи.
Не забувайте також про розміщення реклами на мобільних платформах – зараз її вартість і конкуренція поки що невеликі, але в порівнянні зі стандартними форматами, ефективність може бути набагато вище.
Візуалізація
Змінилися вимоги інтернет-користувачів до оформлення сайту, а точніше до зручності роботи з ним. У тренд увійшли короткий опис, візуалізація тексту картинками та інфографікою, додавання корисних відео й звітів. Згідно з дослідженнями, якісно продумана візуалізація збільшує конверсію на 40% і більше.
Дуже важливий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс сайту – варто прагнути до того, щоб навіть ваша бабуся, вперше потрапивши на сайт, зрозуміла, як знайти потрібний товар і зробити покупку. Ті, хто залишив на своєму сайті складну навігацію з довгими розділами описів, почали втрачати аудиторію в глобальній мережі.
Контент користувачів і репутація
У 2014 році інтернет-аудиторія продовжила рости та генерувати користувальницький контент – записи, коментарі, блоги, рейтинги та ін. Відтепер унікальний контент користувачів впливає не тільки на репутацію вашої компанії, але й на місце вашого сайту в індексі пошукових систем.
За статистикою, 67% ваших потенційних клієнтів, перш ніж зробити покупку, вивчають відгуки про компанію та продукцію. Подбайте про те, щоб ваші покупці мали можливість контактувати з вашою компанією, залишати відгуки чи зауваження. Для цього можна створити розділ відгуків на сайті, додати групи компанії в соціальних мережах, ініціювати дискусії на форумах та в блогах, а також завести відеоканал на Youtube.
І головна порада: не бійтеся, що про вас хтось напише погано, адже бажаючих поділитися негативом набагато більше, ніж тих, хто ділиться успішним досвідом покупки. Набагато гірше, якщо про вас взагалі нічого не пишуть.
Оплата реклами
У 2014 році змінилися не тільки типи інтернет-реклами, а й методи її оплати. Так, набрала популярність CPA-модель (cost-per-action) – метод оплати за вчинену дію. Цією дією може бути перехід на сайт, заповнення форми замовлення, отримання контактів потенційного клієнта або навіть покупка. Компанії стали більш економними й розбірливими у видах просування. Проаналізуйте ефективність вашої реклами – можливо, вся справа в невірно обраній моделі оплати.
Веб-аналітика
За допомогою GoogleAnalytics і Яндекс.Метрики можна вивчити демографічний портрет інтернет-користувачів до найдрібніших деталей. Компанії отримали якісну сегментацію цільової аудиторії, навчилися її враховувати та оптимізували конверсію. Google і Яндекс постійно вдосконалюють метрики, додаючи нові можливості для аналізу, тому не втрачайте додатковий шанс зрозуміти вашого покупця.
Читайте також: Стратегія інтернет-маркетингу на 2015 рік: з чого почати?