Але він поки доступний лише для системи Android. Його можна безкоштовно завантажити з Google Play та AppGallery від Huawei. Незабаром застосунок вийде і для користувачів iOS (IPhone).
До теми З яких предметів діти мали найбільше завдань під час дистанційки: цікаве дослідження
Мобільні оператори lifecell, Vodafone та Kyivstar забезпечують безоплатний доступ до мобільного інтернету. Тому під час користування платформою через веб версію або додаток інтернет-трафік не тарифікується.
У МОН наголосили, що працювати у додатку "Всеукрраїнська школа онлайн" можна зручно з будь-якого смартфону. Кожен урок складається з відео та тесту, під час якого можна перевірити засвоєні знання.
Три переваги мобільного додатку ВШО над платформою:
- збільшена швидкістьь роботи та завантаженість сторінок,
- зручний інтерфейс,
- краща взаємодія завдяки сповіщенням, нагадування тощо (учні не забуватимуть про уроки чи повідомлення вчителів).
Також у ВШО планують зацікавити дітей технологіями, адже використовують креативну подачу матеріалу. Зокрема, учні зможуть подивитися битви у 3D-форматі, переглянути інстаграм Юлія Цезаря чи вивчити орфографію, подорожуючи з "Маленьким принцом".
Урок української мови з "Маленьким принцом" / Скріншот з презентації МОН
Зазначимо, що на ВШО виділили 500 мільйонів гривень. Також для вчителів закуплять ноутбуки.
Що відомо про “Всеукраїнську школу онлайн”
- Це онлайн-платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5 – 11 класів та методичної допомоги для вчителів.
- Користувачі можуть переглядати безкоштовні матеріали, записатися на навчальні курси та слідкувати за своїми досягненнями. Наразі там налічується вже понад 1800 уроків.
- На платформі вже зареєстровано понад 170 тисяч користувачів, з яких орієнтовно 126 000 учнів та 36 000 учителів. Зокрема, понад 6 тисяч учнів – з окупованих територій Криму та Донбасу. Також ВШО користуються в 103 країнах світу, зокрема в США, Німеччині, Великій Британії та Польщі тощо.
До слова, нещодавно на платформі "Всеукраїнська школа онлайн" створили кабінет вчителя, щоб кожен педагог міг ефективніше організувати процес дистанційного чи змішаного навчання. Як ним користуватися – читайте у матеріалі.