Таку думку в матеріалі для gazeta.ua висловив Голова ліквідаційної комісії Фонду соцстрахування з тимчасової втрати працездатності Валерій Ситайло.

На його думку, сьогодні можна говорити про активізацію розв'язання проблеми електронного реєстру лікарняних на рівні уряду.

"Завдяки активній співпраці та злагодженим діям Міністерства охорони здоров'я, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та своєчасному втручанню Кабінету Міністрів України є надія, що цей важливий проект вдасться реалізувати", – гадає Ситайло.

Читайте також: Як лікарська мафія наживається на пацієнтах, які потрапили у скруту

Він нагадав, що Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман доручив Кабміну створити робочу групу з цього питання. Ключовим органом з реалізації проекту призначили виконавчу дирекцію Фонду соцстраху з тимчасової втрати працездатності. Термін кінцевої розробки і випробування нової системи обліку лікарняних листків визначено до січня 2017 року, а впровадження в дослідну експлуатацію – у березні.

Введення на всій території України електронного реєстру дозволить не тільки забезпечити дієвий контроль за обліком і обґрунтованістю виданих та продовжених листків, але і допоможе здійснювати моніторинг захворюваності населення України та планувати заходи з профілактичного оздоровлення застрахованих осіб,
– зазначив Ситайло.

Закладами охорони здоров'я України щороку видається до 7 млн листків непрацездатності, приблизно 20% з яких в ході перевірок фахівцями Фонду визнаються виданими або продовженими з істотними порушеннями.

"В результаті таких дій держава втрачає мільйони гривень застрахованих осіб. Таким чином, при введенні ЕЕРЛН орієнтовна економія коштів бюджету Фонду та роботодавців на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності може скласти суму понад 1,8 млрд грн", – зазначив Ситайло.

Читайте також: Україна почне переходити до страхової медицини з наступного року

Він додав, що впровадження реєстру дозволить повністю контролювати видачу лікарняних з моменту звернення застрахованої особи до закладу охорони здоров'я.