Компанії мають розробити переконливий сценарій злиття, зазначає чиновник. Та Київ вже визначився, в який спосіб хоче співпрацювати з Москвою. Водночас, експерти вкотре зауважують - про жодний паритет у такому об’єднанні не може йтися, оскільки капіталізація “Газпрому” перевищує капіталізацію “Нафтогазу” вдесятеро. Та й відмовитися від грошей, які хоче дати на модернізацію ГТС Євросоюз, Україна не готова.
Сергій Тігіпко (віце-прем'єр-міністр України): “Ми повинні об’єднувати зусилля по модернізації ГТС і європейців, і росіян. Якщо європейці захочуть без Росії щось робити, я вважаю, що це недоцільно, і якщо Росія захоче без європейців щось робити, ми також на це не повинні йти”.
Нагадаємо, наприкінці квітня прем’єр Росії запропонував українському колезі об’єднати “Газпром” і “Нафтогаз” для спільної модернізації української ГТС. Втім, ще раніше спільно профінансувати таке оновлення зголосилися ЄБРР, Світовий банк та Європейський інвестиційний банк. Кредитори оцінили проект у 2,5 мільярди доларів.
1 хв
"Газпром" та "Нафтогаз" мають визначитися з спільним підприємством якнайшвидше
Поквапитися з визначенням варіанту створення спільного підприємства “Газпрому” та “Нафтогазу” для модернізації української газотранспортної системи закликає Україну чільник Міненерго Росії Сергій Шматко.