Про це розповів голова правління компанії FED Віктор Попов, передав сайт Коментарі.Харків.
Читайте також: Рейс МАУ з Афін до Києва відклали через невідому речовину на борту літака
Він наголосив, що наразі Україна пасе задніх на ринку авіаційної продукції – в експортному ВВП країни авіаційна промисловість становить всього 1%. Також Віктор додав, що прагне, аби держава більше переймалася вітчизняним авіабудуванням.
Для відродження Харківського авіаційного заводу є кілька альтернативних пропозицій з боку нашої компанії, проте їх завжди блокують, а регуляторні органи не діють,
– повідомив Попов.
Голова FED зазначив, що одна з таких пропозицій – співпраця з канадськими компаніями, які готові брати участь у виробництві та модернізації АН-74.
Літак АН-74
За словами Попова, інвестиції в модернізацію та сертифікацію літака складуть близько 250 мільйонів доларів.
Всі ці кошти можна буде повернути в перші роки запуску виробництва, за умови випуску хоча б 5 літаків на рік,
– підсумував Віктор Попов.
Варто зазначити, що компанія FED готова розпочати участь у цьому проекті вже 2019 року, якщо вирішать його реалізовувати.