Як розповіла мати школяра, підтвердження про сплату проїзду є у мобільному телефоні хлопця. Однак довести оплату хлопець контролерам не зміг.

Дивіться також Водії мають один шанс: у київських маршрутках тривають серйозні рейди

За словами жінки, контролери налякали підлітка, тому він не міг нічого їм сказати.

Збої трапляються часто

  • Як стверджує матір хлопця, він оплатив проїзд за допомогою застосунку "Київ Цифровий", однак валідатор буцімто не спрацював.
  • Коли ж контролери перевірили, чи сплатив хлопець за проїзд, вони заявили, що ні. Через це хлопця намагалися висадити з трамвая та оштрафували.
  • За словами керівника відділу контролю “Київпастрансу” Ігоря Вдовенка, квиток цілком міг не завалідуватися з першого разу. Крім того, посадовець зазначає, що незадоволених роботою нової системи оплати за проїзд – досить багато.

Чиновник каже, що кожного дня зі збоями у роботі системи стикаються багато киян. Недоліки з валідаторами комунальники намагаються зафіксувати та передати до операторів електронного квитка.

Не мають права штрафувати

Юристи стверджують, що за законом пасажири не несуть жодної відповідальності за безкоштовний проїзд у разі недоліків системи. Крім того, на контролера, який здійснює якийсь примус або застосовує фізичну силу, можна написати заяву до поліції.