З такими компаніями не укладатимуть новий договір, а якщо порушення буде виявлено вдруге – навіть розриватимуть чинну угоду. Про це розповів заступник голови КМДА Костянтин Усов.
До теми Замість брудних маршруток: у Києві показали нові автобуси, які курсуватимуть містом
Як контролюватимуть
Як повідомляє чиновник, питання контролю виконання нових умов – найпопулярніше.
Усов зазначив, що згідно з договором між перевізником та Департаментом транспортної інфраструктури КМДА Комунальна служба перевезень за дорученням Дептрансу кожного тижня здійснює планові та позапланові перевірки якості послуг на маршрутах.
У разі надходження скарг проводяться додаткові позачергові перевірки.
При виявленні порушень перевізнику виноситься перше попередження, і це не дає йому можливості в майбутньому продовжити договір. Повторне порушення є підставою для розірвання договору, якщо предмет зауваження не усунено,
– пише Усов.
Куди скаржитись
Про порушення під час перевезень можуть повідомляти самі пасажири. Скарги приймаються на електронну пошту zvernen@kmda.gov.ua або за номером телефону 15-51.
Способи зворотного зв'язку вказані на плакаті в салоні автобуса. Там же є й уся необхідна інформація про перевізника та водія.