Слідство встановило, що за документами на мосту пофарбували 33 метри залізобетонних плит. Втім, насправді ці роботи не були виконані.
До теми Кличко не має ображатися, – Верещук про обшуки в КМДА
Що встановило слідство
У квітні 2017 року між комунальним підприємством "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" та ТОВ "Еко-Буд-Трейд" укладено договір генпідряду щодо виконання робіт по об’єкту: "Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві".
У липні 2020 року виконувач обов’язків директора КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" та керівник генпідрядної організації підписали акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року, до яких були внесені відомості про виконання упродовж квітня-травня 2020 року роботи по фарбуванню низу залізобетонних плит автопроїзду від опори до опори довжиною 33 метрів.
Експерти не побачили виконаних робіт
Втім, експерти провели обстеження мосту й з’ясували, що такі роботи не виконувались. За підрахунками правоохоронців, місцевому бюджету спричинено збитки на 4,5 мільйона гривень.
Обшуки проводять у службових приміщеннях Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, комунального підприємства, підрядних організацій, а також за місцями проживання фігурантів справи тривають обшуки.
У КМДА назвали обшуки політичним тиском
Столичні чиновники зазначили, що всі документи про будівництво моста вже декілька разів вилучали правоохоронці. При цьому представники місцевої влади завжди сприяють слідчим та надають їм все необхідне.
Крім того, у КМДА підкреслили, що діяльність Департаменту транспортної інфраструктури є прозорою.
Численні обшуки, що паралізують роботу комунальних підприємств і структурних підрозділів міської влади, в Департаменті транспортної інфраструктури назвали політичною акцією і системним тиском. Усе це спрямоване на створення негативного іміджу столичної влади та на створення перешкод для втілення важливих для міста та киян проєктів,
– зазначили у у міській адміністрації.