Про це йдеться у статті "Поганий час для концесії", яку опублікував УНІАН.

"Україна вже отримала дві пропозиції по будівництву концесійної дороги Львів-Краковець. Як розповів Андрій Пивоварський, пропозиції зробили українська та французька компанії, які виявили бажання побудувати першу дорогу такого типу в Україні. При цьому Міністр уточнив, що із законодавчої точки зору всі моменти, що стосуються нововведення, концесійних доріг, вже врегульовані. З оптимістичної заяви глави Мініфраструктури можна зробити важливий і не дуже обнадійливий висновок. Якщо опрацювання можливих варіантів фінансування тільки в планах, значить, зараз грошей на реалізацію проекту немає. Тобто, в цих двох реченнях, питання фінансування не вирішене. А Кабмін може вирішити питання фінансування всього двома способами — виділити гроші з державного бюджету або взяти кредит під державні гарантії. Інших варіантів немає за визначенням", — пише автор.

Видання нагадує, що проект був представлений ще 16 років тому, і саме відсутність грошей призвела до того, що програму заморозили.

"У 1999 році, коли світова та українська економіка демонстрували впевнене зростання, а про дефолт в нашій країні ніхто не говорив, грошей та інвесторів не знайшли. До ідеї будівництва платної ділянки цієї траси поверталися кілька разів, ідею будівництва доріг на умовах концесії активно просував уряд Миколи Азарова, але результат залишався незмінним", — пише журналіст.

"Державною службою автомобільних доріг з одним із двох претендентів на реалізацію проекту, французькою компанією Bouygues Travaux Publics, в червні 2005 року в Парижі вже був підписаний меморандум про інвестиційну співпрацю. У той час компанія отримала інвестиційну пропозицію на суму 7 млрд євро. Французи повинні були брати участь в будівництві не тільки дороги "Львів - Краковець", але і "Київ - Вінниця - Західна Україна - кордон з Угорщиною". Мова також йшла про будівництво відгалуження на Миколаїв від автотраси "Київ-Одеса" і ділянці дороги "Москва-Сімферополь". Проект так і залишився на папері. Необхідних 7 млрд євро для його реалізації ні в кого не знайшлося", — нагадує видання.

На думку автора, другий учасник конкурсу теж викликає запитання.

"Міністр Пивоварський на своїй сторінці в Facebook повідомив, що на участь у конкурсі подав заявку консорціум "Українські транспортні магістралі". Він був створений ще в 1999 році групою українських компаній спеціально для реалізації цього проекту і навіть уклав відповідний договір. Однак, у зв'язку з невиконанням концесіонером взятих на себе зобов'язань, що стосуються залучення фінансування та початку будівництва протягом 11 років — 13 жовтня 2010 договір був розірваний", — нагадує видання.