Криза змусила більшість держав залізати в борги - латала бюджетні дірки і Україна. Так, станом на 1 січня цього року наші зовнішні запозичення перевищили позначку у 32 мільярди доларів і становили 31% ВВП. На перший погляд, співвідношення величини зовнішнього суверенного боргу України до її ВВП є цілком прийнятним. Проте набагато гострішою проблема зовнішніх зобов’язань України виявиться, коли оцінити їх разом із боргами. Видання "Український тиждень" у статті "Валютно зобов'язані" робить висновок - подальша трансформація корпоративного зовнішнього боргу в державний призведе до дефолту України.

Страхування туристів - усе ще заробіток страхових компаній, а не реальний захист відпочивальників. Зважаючи на те, що українці дедалі частіше відмовляються від послуг туристичних компаній, а самі планують свої поїздки - на страхових полісах вони економлять, шукаючи найдешевші варіанти. Втім, як відомо, скупий платить двічі. Хто скільки заробляє, а хто скільки економить - рахував тижневик "Контракти" у статті "Ризикована подорож".

Реклама в комп’ютерних іграх - світова індустрія з річним оборотом в кілька сотень мільйонів доларів. В Україні ж нею користуються окремі ентузіасти. Відомо, що навіть під час президентських перегонів у США гравці автосимулятора Burnout Paradise бачили віртуальні щити із зображенням тоді ще кандидата Барака Обами. Усе було офіційно - рекламна площа у грі була продана на загальних комерційних підставах. Хто і скільки заробляє на подібних схемах в Україні - читайте у свіжому номері тижневика "Статус" у статті "Покупки играючи".