У будь-якому випадку, якщо плануєте придбати "паркетник" - погляньте на Opel Antara. 20 сантиметрів кліренсу, просунута електронна система повного приводу плюс просторий салон. Наприкінці минулого року автомобіль пережив легку модернізацію. Зовнішні зміни радикальними назвати складно, але тепер кросовер схожий на інші моделі марки. Особливо спереду.
Однак найцікавіше - під капотом. Гаму двигунів поповнив турбодизель 2.2 з двома варіантами потужності. Далі. Бензинового монстра об'ємом 3.2 замінили меншим, але потужнішим трилітровим агрегатом. Ну, а найслабшому 2.4-літровому двигуну додали 30 конячок.
Отож, загалом все виглядає доволі непогано. Єдине, що може збентежити покупця - завищена ціна. Тим більше, що існує значно дешевший варіант цього ж авто.
Chevrolet Captiva
Розумний цінник - ось головна перевага кросовера Chevrolet Captiva, який теж нещодавно пережив рестайлінг. Тому ті, хто не планує переплачувати кілька тисяч доларів за німецький бренд, можуть зупинитись на цьому авто.
Попри різні дизайни, автомобілі мають абсолютно ідентичну технічну частину. Та ж платформа, ті ж двигуни, шестиступінчаті "механіка" і "автомат", той же повний привід. Та й інтер'єр не дуже поступається німцю. У салоні новинки з'явився великий кольоровий дисплей, використали якісні матеріали. Плюс можна замовити семимісну версію.
Тож цей кросовер - не гірший від свого німецького родича, з якого боку не глянь. І якщо у вас немає ніяких упереджень стосовно корейців - зверніть увагу на Captiva.