"За великим рахунком, сьогодні найбільший прибуток надходить від продажу трансферних прав на футболістів і доходів від УЄФА. Це дві головні речі, на які варто звернути увагу - не тільки у нас, а й взагалі у всіх українських клубах. На жаль, зважаючи на економічну ситуацію, ми не заробляємо від продажу телевізійних прав по 40-45 мільйонів фунтів, як це відбувається в Англії. Кажу "на жаль", тому що журналісти постійно чекають, коли ж який-небудь з українських клубів зробить прорив і стане не те що прибутковим, але хоча б вийде "на нуль". Але хочу сказати, що сьогодні це зробити практично нереально, тому що, повторюся, якщо ми отримуємо в середньому 300 тисяч доларів від продажу телевізійних прав за сезон, то це не порівняти з десятками мільйонів фунтів стерлінгів і євро, які заробляють інші європейські клуби", - каже Палкін.

"За минулий сезон від продажу трансферних прав на футболістів ми заробили 375 мільйонів гривень, а від УЄФА - 52 мільйони гривень. При цьому від продажу квитків у минулому сезоні ми отримали 26 мільйонів гривень. У той час як "Манчестер Юнайтед" заробляє на продажу квитків за сезон 75 мільйонів фунтів. Порівняйте і побачите, що це взагалі різний порядок цифр", - продовжує гендир "гірників".

Щодо зон роширення вболівальницької аудиторії "Шахтаря":

"Є багато питань, пов'язаних з розширенням ринків, зон, областей впливу клубу. Питання в тому, що, природно, базою є Україна. Азіатські ринки, по-перше, перевантажені. Ми туди не підемо, тому що всі футбольні гранди вже там і нічого нового, якогось прогресу, поштовху, ривка там не зробити. Тому ми все ж хочемо зупинитися на Східній і Центральній Європі, тому як тут проживає близько 400 мільйонів чоловік. Є куди розвиватися. Більш того, якщо ви подивитеся на філософію розвитку УЄФА або ФІФА, то вона рухається на схід. Там розуміють, що за цими ринками, за цими територіями майбутнє. Тому сьогодні Україна і отримала право на проведення Євро-2012, Росія - на проведення чемпіонату світу в 2018 році. Тому ми концентруємося саме в цьому напрямку".