Майже 300 підприємств з 32 країн світу представили свої досягнення, зокрема, в авіаційній та ракетно-космічній галузях: надпотужні повітряні судна та легкомоторні літаки, вертольоти та дельтаплани. І Україна тут не пасе задніх. Хоча цей гігант і не новинка, однак захоплення у глядачів викликає чи не найбільше.
А ці піруети - справа рук російських пілотів. В реактивних літаках відчувають себе неначе риба в воді. Глядачі - в захваті. Не обійшлося на "Авіасвіті" й без новинок - постаралося "Конструкторське бюро Антонова".
"Це - Ан-158 - найновіша розробка вітчизняного авіабудування. Вперше в повітря літак піднявся лише півроку тому. Наразі це експериментальна модель. Однак в серійне виробництво лайнер планують запустити вже незабаром", - каже кореспондент Едуард Ганишевський.
Коли саме - точно не говорять. Мовляв, постараються протягом наступного року повністю завершити із сертифікацією. Однак замовлення на новинку вже є.
"Наш літак 158 побував на Фарборо - ми уклали контракт з "Ілюшин-фінанс" на 10 літаків на будівництво і на 10 літаків опційних", - каже міністр промполітики України Дмитро Колесніков.
Наразі, українською стороною ведуться перемовини щодо співпраці в авіаційній галузі із Китаєм: пропонується відкриття на території Піднебесної сервісних центрів для наших літаків. Крім того, офіційний Київ не проти збирати повітряні судна не лише вдома, а й на території Китаю.