За словами Федорова, основним конструктором Ан-148 буде Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство (ВАЛТ), а подовжену версію - Ан-158 - буде збирати АНТК імені Антонова на Україні. Глава ОАК додав, що в травні Росія і Україна визначаться з юридичної формою єдиного центру з продажу, закупівлі комплектуючих і післяпродажного обслуговування. Для цих цілей або буде створена нова компанія, або задіють вже існуючу. Зараз авіакомпанії Росії і України - "АероСвіт" і ГТК "Росія" - експлуатують три літаки Ан-148. При цьому авіаперевізники не тільки цих двох країн, а й держав Азії, Африки та Латинської Америки вже висловили намір придбати близько 70 літаків Ан-148. Раніше російські ЗМІ повідомляли, що Україна має намір передати Росії контроль над авіабудівним концерном "Антонов", щоб отримати знижку на газ у 2010 році. 50 відсотків плюс одна акція компанії можуть бути передані ОАК, а натомість "Антонов" отримає невелику частку в російській корпорації. Ан-148 - ближньомагістральний пасажирський літак, розрахований на перевезення від 70 до 99 пасажирів. Максимальна дальність польоту складає 5000 кілометрів, а крейсерська швидкість - до 870 кілометрів на годину. Ан-158 є його подовженим варіантом з більш економічною витратою палива. Ан-148 здійснив перший комерційний політ у грудні 2009 року. У той же час Ан-158 був представлений громадськості в квітні 2010 року. Вважається, що ця модифікація є конкурентом російського проекту Sukhoi Superjet 100.