Свою думку він висловив у прямому ефірі 24 каналу.

Цікаво: З 16 січня уся реклама має бути виконана українською мовою

Співавтор закону Артем Біденко наголосив, що з початком війни та анексії багато чого змінилося, зокрема й підходи в рекламі та маркетингу. Експерт розповів, що цей закон є застарілим та потребує оновлення, оскільки був написаний понад десять років тому. Він зазначив, що вже є кілька нових версій, які розглядатимуться на найближчих сесіях Верховної Ради,

Відповідно до закону про рекламу, особи, які винні у порушенні несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність.

Якщо хто вважає, що його права порушено – він може звернутися до суду. Якщо ж громадські організації бачать, що порушено якісь пункти закону, вони можуть звернутися в Захист прав споживачів. Раніше цим займалася Держінспекція, – додав Біденко.

Якщо ж таку рекламу побачили, можна подати скаргу в орган міста, який відповідає за зовнішню рекламу або в управління Захисту прав споживачів вашого міста. Також варто звертатися напряму до суду якщо, наприклад, зображено обличчя людини без її дозволу і є образою.

Що відомо про рекламу в Україні?

Закон "Про рекламу" прийняли ще у 2008 році. Недобросовісна реклама визначається Законом України та є забороненою.

Ознаки недобросовісної реклами:

  • неточність,
  • недостовірність,
  • двозначність,
  • перебільшення,
  • замовчування,
  • порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження та інших вимог,
  • введення в оману споживачів,
  • завдання шкоди особам або державі.