Близько 80% українців користуються інтернетом, 36% з них купують речі в онлайні. Про це свідчать результати дослідження за липень 2020 року від CBR та OLX, повідомляє 24 канал.

Читайте також Запорука щастя: друзі чи сім'я – дослідження вас здивує

Майже половина опитаних за останній рік зробили близько 5 – 20 покупок в інтернеті, а 18% – понад 20.

Що українці купують в інтернеті найчастіше:

  • одяг – 47%;
  • побутова техніка та електроніка – 46%;
  • косметика та парфумерія – 37%.

Порівняно з попереднім звітним періодом зросла кількість онлайн-покупців одягу, взуття, побутової хімії, меблів та товарів для дому, готових страв та харчів, автотоварів, будівельних матеріалів та товарів для тварин.

У яких регіонах інтернет-шопінг найпопулярніший:

  • Захід – 24% українців купують речі в інтернеті;
  • Центр – 24%;
  • Південь – 16%;
  • Схід – 13%;
  • Північ – 12%;
  • Київ – 10%.

Що українці купують: статистика за віком

Більшість інтернет-покупців є віком від 26 до 45 років, проте найбільш активна аудиторія – українці, яким 16 – 25 років.

  • До 25 років українці переважно купують одяг, косметику та парфумерію, аксесуари та подарунки, книги, харчі, м'які контактні лінзи. Крім цього, молодь часто робить замовлення доставки готових страв.
  • Вікова група 26 – 35 років здебільшого купує товари для дітей, засоби для догляду за грудними дiтьми та товари для вагітних.
  • Покупці 36 – 45 років надають перевагу покупкам великої побутової техніки, автотоварів, спортивного одягу.
  • Українці віком від 46 років частіше купують медичні препарати.

За статистикою, частина населення з доходом 15 – 25 тисяч гривень в місяць на сім’ю схильна найбільше купувати онлайн смартфони, запчастини та оптику для авто. Водночас люди з доходом понад 25 тисяч гривень, зазвичай, купують товари практично з усіх категорій.

У який спосіб українці здійснюють онлайн-покупки

Переважно 58% опитаних оформлюють покупку через смартфон, близько 47% – через ноутбук. Серед тих, хто здійснював інтернет-покупки на телефоні чи планшеті, близько 51% робили це через спеціально встановлений додаток.

  • Найпопулярніший спосіб отримання покупок – доставка до офісу кур'єрською службою. Її обрали 35% покупців;
  • 18% скористалися кур'єрською службою магазину;
  • 10% відвідали для цього пункт видачі інтернет-магазину;
  • 5% скористались незалежною кур’єрською службою;
  • 4% – поштоматом або терміналом самообслуговування.