Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Східний експрес: чому перевізники безперешкодно їздять через блокпости на Донбасі

      На окуповану територію дістатися можна зі "швидкістю світла" і без жодних перевірок, якщо купити правильний квиток, навіть блокпости – не перепона.

      Нерегулярні міжміські перевезення – доволі прибутковий бізнес, а коли йдеться про маршрути у зоні проведення Операції Об'єднаних Сил тариф зростає у кілька разів, відповідно до цього і маржа.

      Читайте також: Як можновладці освоїли нові схеми, внаслідок яких до бюджету не доходять сотні мільйонів гривень

      Є лише одна незручність у сполученні між прифронтовими містами – блокпости. Кожен, хто перетинає лінію розмежування, має пройти контроль. Такі перевірки часом займають по кілька годин. Але якщо ви придбаєте квиток на спеціальний рейс, то зекономите купу часу і експресом дістанетесь до окупованих міст.

      А на окупованих територіях автобуси – єдиний транспорт. Іншого просто немає, залізничне сполучення з Донецьком і Луганськом давно припинено. Тож попит на маршрутки величезний.

      Володимир Усов – власник одного із найбільших автотранспортних підприємств Сєвєродонецька, він не приховує, що його бізнес на маршрутках прибутковий, але зараз потерпає від конкурентів. Ті переманюють пасажирів, бо вигадали новий сервіс – безконтрольний проїзд блокпостів, без черг і перевірок.

      Зараз на шляху до Станиці Луганської – крайнього населеного пункту – за яким вже окупований Луганськ, експресом через пункти огляду можна спокійно проїхати на звичайній пасажирській маршрутці. Тут немає годинних черг на блокпостах, а перевірка триває півхвилини.

      Нерегулярні маршрути не перевіряють, просто проходить перевіряючий, вітається з водієм і автобус безперешкодно переїжджає. Перевірка не здійснюється, і що везе пасажир в транспортних засобах нікого не хвилює,
      – сказала заступниця директора з юридичних питань управління автобусних станцій у Луганській області Вікторія Спільник.

      Нерегулярні перевізники поставили на маршрут комфортні мікроавтобуси. Тут і зручні сидіння, і кондиціонери, але найголовніше – час у дорозі. Вони проходять блокпости без контролю, тому й відбою від клієнтів нема.

      Читайте також: Бізнес забудовників: як в Україні наживаються на школах та садочках

      За даними Вікторії Спільник, в Станиці Луганській на сьогодні розташовано КПВВ, який щоденно перетинають від 5 до 10 тисяч людей, близько 90% цих людей користуються послугами нерегулярних перевізників.

      кпвв Донбас Станиця Луганська
      Контрольно-пропускний пункт

      Не перевіряють повністю транспорт на блокпостах, тому що на перевірку кожної машини можуть йти години.

      Ігор Труфанов – підприємець, здійснює нерегулярні перевезення до Станиці Луганської 2 рази на тиждень, має страховку та відповідні документи на маршрут, все по закону. Чоловік запевняє: лояльність військових та поліції на блокпостах невипадкова. Два роки тому негласно усім нерегулярним перевізникам запропонували заплатити за "волю на дорозі". Він відмовився, а от ті, хто погодився, досі їздять без проблем.

      Схема була створена старшим інспектором Головного управління Національної поліції в Луганській області Євгеном Ігнатьєвим, який зараз знаходиться під слідством. Також до неї причетний в.о. "Укртрансбезпеки" Голуб Олег, старший інспектор цього ж підприємства Максим Ладигін, працівник поліції Євген Ігнатьєв, який там збирав безпосередньо всі ці побори,
      – розповів Труфанов.

      В місяць люди платили 6 тисяч гривень з одного автомобіля, незалежно від того, чи є документи. І таким чином здійснювали перевезення.

      За словами прес-офіцера Національної гвардії у складі ООС Олексія Павлюка, підрозділи Нацгвардії зі складу Об’єднаних сил, які проводять службу на блокпостах, проводять огляд усіх без виключення транспортних засобів, а також перевіряють документи водіїв та пасажирів.

      "За час проведення ООС випадків проїзду нелегальними – чорними перевізниками через блокпости Нацгвардії зафіксовано не було", – запевнив Павлюк.

      Ображені перевізники, яких рішенням облради усунули з маршруту, в один голос стверджують, що монополія комунального перевізника та така лояльність до нього на блокпостах – речі взаємопов'язані. 

      Читайте також: Наварія: як "замітають сліди" земельних "дерибанів" чиновники і хто прикривається ветеранами АТО

      На крайніх блокпостах біля ОРДЛО людей перевіряють, але, є один момент, всі їдуть з сумками, якимись приладами, перевірка у більшості випадків здійснюється поверхово і це кажуть самі жителі окупованих районів, тому перетнути кордон з "ДНР" чи "ЛНР" з, так би мовити, "подарунком" можливо.

      Про те, як журналіст проїхався в громадському транспорті зі зброєю – дивіться у програмі.  

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук