Щороку завдяки правильному сортуванню та перероблюванню косметичного паковання можна уникнути викидів 1,6 мільйона тонн CO2, що є еквівалентом викидів 780 тисяч автомобілів і 25 мільярдів літрів води. Саме тому компанія L'Oréal Україна запустила екосвідому ініціативу "Сортуй красу", яка має на меті сформувати в українців базові корисні звички із сортування паковань після використання косметичних засобів.

До теми Льодовиковий щит Гренландії близький до точки неповернення

"Сортуй красу" – легкий у використанні гайд, який надає практичні вказівки щодо сортування паковань з пластику, скла, паперу, алюмінію, інших матеріалів, та інформацію про те, як маркуються косметичні паковання, на прикладі продуктів L'Oréal Україна.


"Сортуй красу" – гайд, який надає інформацію про маркування косметичних паковань / Фото L'Oréal Україна

Що відомо про екоініціативи L'Oréal:

Захист довкілля є важливим пріоритетом діяльності компанії в межах програми сталого розвитку "L'Oréal в інтересах майбутнього".

  • Станом на кінець 2022 року L'Oréal застосовує в пакованні 78% вторинно переробленого ПЕТ-пластику.
  • Станом на кінець 2022 року L'Oréal переробляє 61 % відходів, які утворюються на виробничих об’єктах.
  • За 2021 рік завдяки залученню споживачів було відсортовано та направлено на утилізацію та перероблення 1400 кілограмів паковань косметичних продуктів брендів L'Oréal Україна.


L'Oréal послідовно зменшує вміст первинного пластику / Фото L'Oréal Україна

Компанія застосовує паковання для косметичних засобів з переробленого та придатного до перероблення пластику, косметичні туби із FSC-сертифікованого картону, зменшує вагу та об'єм паковань, вміст первинного пластику, запустила виробництво пляшок бренду Biotherm спільно із Carbios зі 100% біологічно переробленого пластику, а також систему для повторного наповнення ароматом флакона.


L'Oréal запустила виробництво пляшок бренду Biotherm зі 100% біологічно переробленого пластику / Фото L'Oréal Україна

Перш за все ми ставимо за мету привернути увагу до питання нераціонального поводження з відходами та підвищення рівня обізнаності споживачів щодо базових правил сортування косметичних паковань, набуття корисної звички. Тому сортування – це перший свідомий крок до зменшення нагромадження відходів на сміттєзвалищах.

У 2021 році ми вже реалізували разом з брендами L'Oréal Україна пункти збору паковань у точках продажу партнерів. Тому раді повідомити, що згодом у 2023 році, попри війну, ініціатива щодо збирання, досортування й подальшої цільової утилізації та перероблення косметичних паковань наших брендів буде поновлена,
– зазначає директорка з комунікацій L'Oréal Україна Катерина Захараш.


Сортування – це перший свідомий крок до зменшення нагромадження відходів / Фото L'Oréal Україна