“Я вирішила подбати про твори мого батька та впевнитися, що про них не забули. Я роблю це вже понад 13 років із пристрастю та відданістю”, - каже дочка скульптора Оділь Нолль.

Меблі та скульптури з тропічного дерева - частина дизайну інтер’єру. Здається, тут немає нічого незвичайного, проте ці речі з м'якими заокругленими формами разом із напівабстрактними скульптурами коштують кількасот тисяч євро.

“Це все, чим я коли-небудь володіла. Я завжди жила тут та користувалася цими столом і кріслом. Вони завжди були в будинку. Я сентиментально прив'язана до цих меблів, адже бачила, як мій батько працював над ними, як він інколи страждав, особливо, коли створював скульптуру. Дуже важко бути творчим. Меблі теж треба було проектувати та працювати над ними”, - розповідає Оділь.

Цінність робіт Нолля постійно зростає, але Оділь добре дбає про них. Їй важко віддавати сімейні реліквії.

“Мені доводиться змушувати себе віддавати речі в музеї чи у фонди. Але там про них добре дбають, отож я повністю задоволена. Але все одно мені дуже важко віддавати якусь річ, адже вона завжди була поруч”, - каже Оділь Нолль.

Є речі, які Оділь ніколи не віддасть. Наприклад, піднос, який її батько вирізав із трояндового дерева за вихідні, чи це крісло. Ніхто не хотів його купувати на ранніх виставках. Зараз же воно коштує сотні тисяч євро.

“Це крісло зроблене зі стовбура червоного дерева й витесане за допомогою молотка та долота. Усі ці форми повністю створені вручну”, - зазначила Оділь.

Здається, час тут зупинився. Черепасі, що колись належала батьку Оділь, вже 80 років. Майстерня залишилась точнісінько такою ж, якою її залишив Александр Нолль. Наприкінці - маленька підказка для поціновувачів Нолля, які не можуть собі дозволити викласти кругленьку суму - Александр також був художником. Хто зна, можливо, одного дня його полотна теж коштуватимуть чимало.