У виданні зауважили, що кожен менеджер з найму має свої унікальні історії про те, як кандидати неординарно провалювали співбесіди. Подекуди це могло трапитися ще під час розгляду резюме.
Дивіться також Рівень зарплати та віддалена робота: що важливо українцям при виборі місця праці
Що не треба робити, щоб отримати роботу
Колишня рекрутерка Amazon Ліндсі Мастейн одного разу отримала резюме, на третій сторінці якого було фото кандидата з рушницею. Ще цікавий випадок трапився із колишньою рекрутеркою Nvidia Стефані Факрелл, яка розповіла, як один із кандидатів під час співбесіди відкрито зізнався, що його мало цікавить ця робота, оскільки він очікує на іншу пропозицію.
Хоча ці приклади можуть здатися досить екстремальними, існують набагато поширеніші помилки, які рекрутери спостерігають під час співбесід. За даними опитування на популярному рекрутинговому порталі LinkedIn, понад тисячу менеджерів з найму виділили 10 основних помилок, через які кандидати провалюються на співбесідах.
Яких помилок не варто припускатися під час співбесіди:
- запізнення на співбесіду (53%);
- використання нецензурної лексики або лайки (52%);
- відсутність зацікавленості в обговорюваній посаді (51%);
- часті відволікання на телефон під час співбесіди (50%);
- невідповідний одяг (46%);
- неготовність відповісти на основні запитання (38%);
- скарги на попередніх роботодавців (32%);
- відсутність запитань про обговорювану роботу чи саму компанію (25%);
- відсутність знань про компанію-роботодавця (21%);
- не надіслано подяку за зустріч після співбесіди (16%).